31 December 2012

Aký bol rok 2012?

Dnes je posledný deň v roku- Silvester 31.december...veľa ľudí práve dnes bilancuje predchádzajúci roku. Ja to moc v láske nemám, pretože, ako sa už hovorí, zbytočne plakať nad rozliatym mliekom, ale to pekné si , samozrejme, rada pripomeniem, ale to nie len na Silvestra.Ja som Vám už bilancovala 2.8. na moje narodeniny :). ..pokiaľ ste si to čítali....nebol to pre mňa zrovna najlepší rok, ale aj to zlé človeka posúva ďalej.Hlavne ten I.polrok bol u mňa hotová katastrofa, potom sa to už trochu utriaslo.Snáď tento rok, rok 2013, bude oveľa, oveľa lepší!!!! MUSÍ!!!!To isté prajem aj Vám! :) A nášmu blogu, nech len stúpa sledovanosť, veľa ďalších čitateľov a pozitívnych reakcií, lebo pri tomto blogu sa ja osobne vždy strašne odreagujem a proste ma baví!
Tak veselý Silvester, neopite sa moc!Nezraňte sa pri púšťaní pyrotechniky a Happy new year 2013!!!!
♥K.



No comments:

Post a Comment