15 November 2012

HaNG

Hang je netypický, no podľa mňa fascinujúci hudobný nástroj. Na prvý pohľad vyzerá ako ufo no po prvom úder doň si ho zamilujete. Zvuk tak čistý a plný rôznych pocit je nemožné nezaľúbiť. Prvýkrát som sa s ním stretla pred troma rokmi, keď hral spolu s orchestrom. Ja som vtedy bola len poslucháč a v kútiku duše som si priala raz v takom zostavení hrať. Hrať spolu s takým úžasným nástrojom. Keď že ja hrám na ešte úžasnejší nástroj :) a to violončelo v mojej predstave to bolo geniálne. Tento týždeň na skúške orchestra kde hrám ma čakalo milé prekvapenie. Musím sa priznať že v ten deň sa mi tam vôbec nechcelo, no keď po polhodine hranie prišiel mladík a vytiahol hang, srdce mi zaplesalo. :) V sobotu máme s ním koncert a mám s toho nesmiernu radosť. Hráme krásne veci a hlavne splnil sa mi jeden s mojich snov. :)










No comments:

Post a Comment