9 August 2012

WAu :)

Dnes ráno ma kamarát prekvapil príspevkom na Fb.
 Vraj Ron z Herryho Pottera je spevák.
Bolo mi dosť ťažko si predstaviť toho malého Rona ako speváka a tak som klikla na link čo k príspevku priložil a začula som dosť kvalitnú hudbu a navyše sa mi páči:). No aj tak sa mi to stále nezdalo, ako ten môj ryšavučký Ron spieva. :) Po pár sekundách  neskôr a preklikávaní sa na google som zistila, že Rupert Grint len účinkoval v kamarátovom  (Ed Sheeran)klipe. 





This morning, a friend surprised me contribute to Fb.
  He said that Ron from Potter Herryho is singer.
I was pretty hard to imagine that little Ron is a singer, so I clicked on the link to post attached and I heard enough quality music and also I liked :). But I didn´t know to imagine that Ron is singer. :) After a few seconds later  and clicked on google I found that  Rupert Grint only appeared in his friend (Ed Sheeran) clip.

No comments:

Post a Comment