11 August 2012

BOOK ♥

Nepatrím k vášnivým čitateľom a keď niečo čítam musí ma to naozaj chytiť. Pred pár rokmi mi daroval brat knihu od Hany Lasicov s názvom PRAVDIVÝ PRÍBEH LŽÍ. Musím sa priznať, že táto kniha ma chytila a to doslova. Prečítala som ju už niekoľkokrát ( to je dosť čo povedať ) a dokonca som s nej úryvok recitovala na recitačnej súťaži. 
Je to príbeh dievčaťa/ ženy, ktorá je skúšaná životom v Paríži. Po uvedomení si, že jej doterajší život nevyhovuje a nie je dobrý, spraví pár zmien. Rozíde sa s priateľom kvôli ktorému odišla zo Slovenska a snaží sa žiť nový život. Spočiatku nie je nič tak akoby malo byť, no keď stretne TOHO chlapa, všetko sa zmení. Zlé nie je až tak hrozné a Paríž je zrazu krajší. No keď sa už sa zdá, že hlavná hrdinka našla toho pravého a že sa kniha skončí krásnym, klasickým HAPPY END- om , všetko vyjde na povrch. V tej chvíli nie je nič tak ako bolo a nie je isté či to niekedy aj bolo. 

I´m not avid reader but I like read good and quality book. My favourite book is A TRUE STORY OF LIES by Hanna Lasicová. I love this book and I must admit that i read this book several times. 
It is story about girl/ woman, who is testing life in the Paris. When she realizes that her life isn´t good for her, she makes changes. She said GOODBeY her boyfriend and trying to live a new life. At first, everything isn't good but when meets THIS boy everything change. Paris is  suddenly beautiful. But this isn´t the end. The perfect man isn´t here!!! And she doesn´t know why , she doesn´t know wher is and she doesn´t know whether there.

No comments:

Post a Comment