30 July 2012

Niečo o nás / Something about us

Zdravím! Myslím si, že prišiel čas, aby sme sa Vám, konečne, predstavili.Takže, volám sa Katarína, narodila som sa 2. augusta 1995 (čoskoro mám 17 :P ) v Liptovskom Mikuláši (LM). Neďaleko od LM aj žijem.Ako už bolo niekoľkokrát spomínané, spolu so Zuzkou(ZuúJ.) chodíme na Gymnázium do LM (sedíme spolu od prváku). Som znamenie Lev a všetko čo sa o levoch hovorí, je v mojom prípade pravda. Som výbušnej povahy, trochu namyslená :D ...skratka všetko čo k poriadnemu levovi patrí! Ale mám rada hudbu(najviac DUBSTEP♥), zábavu, voľnosť,smiech, zeleninový šalát s kuracinou, palacinky,pizzu a som shopoholik :D No a so Zuzkou máme také spoločné poznávacie znamenie: vlasy!ja ich mám brčkavé a ona zase stráááááášne dlhé, až po zadok!Takže takto nás ľudia spoznávajú ;)Vlastne môj charakter spoznáte aj z mojich príspevkov, ktoré budem pridávať, takže tí, ktorí budú pravidelne sledovať náš blog sa dozvedia viac! :) Love, Katryna ♥

Hi! I thing, is time for us to introduce you. So, my name is Katarína, i was born on 2nd of August (I am 17 soon :P ) in Liptovský Mikuláš(LM). I live far from LM, too.I go to Gymnasium in LM with Zuzka (ZuúJ.) and we sitting together from the first year.I´m sign Leo ang everything , what is said abou Leo, is true in my  case.I am explosive nature, little uppish :D ...shorthand everything, what belongs to a decent Leo.But I like music(the most DUBSTEP♥), fun, freedom, laugh, salad with chicken,pancakes,pizza,...and I am shopololic!:D And with Zuzka, we have together cognitive signs: hair!i have curly hair and zuzka have very log hair,to button!In fact, my character you will know from my posts, so those who will follow our blog regularly to learn more! :) Love, Katryna ♥

No comments:

Post a Comment